Softonic-recensie

GoStudent: Huiswerk Help App voor School

GoStudent: Homework Help App for School is een gratis Android app ontwikkeld door GoStudent GmbH. Het behoort tot de categorie Onderwijs & Naslagwerken en biedt gepersonaliseerde leerondersteuning aan studenten. De app biedt 24/7 gratis bijlesdiensten met gecertificeerde experts en leraren. Het biedt videolessen, live chat en een huiswerkchatfunctie waar studenten hun vragen kunnen stellen en antwoorden van experts kunnen krijgen. De app behandelt een breed scala aan schoolvakken, waaronder wiskunde, natuurkunde, Duits, Engels, geschiedenis, biologie, scheikunde, Frans, informatica, aardrijkskunde en Latijn.

GoStudent: Homework Help App for School biedt ook privé-videosessies, waar studenten online bijles kunnen krijgen van gecertificeerde experts. De app is gemakkelijk te gebruiken en studenten kunnen hun huiswerkvragen als tekstberichten of afbeeldingen verzenden en nauwkeurige antwoorden ontvangen. De app biedt ook samenvattingen en hulp bij het opstellen van een leerplan.

Al met al is GoStudent: Homework Help App for School een betrouwbare en efficiënte app die gepersonaliseerde leerondersteuning biedt aan studenten. Het is een uitstekende bron voor studenten die hun cijfers willen verbeteren, schoolstress willen verminderen en meer vrije tijd willen hebben.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about GoStudent: Hausaufgaben Nachhilfe App für Schule

Heeft u geprobeerd GoStudent: Hausaufgaben Nachhilfe App für Schule? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.